Skuteczna reklama to reklama świetnie widoczna – firmy inwestują w marketing online, banery, ulotki czy w reklamę wielkoformatową całkiem duże pieniądze. Ciekawym rozwiązaniem jest system roll up. Dowiedz się, co to jest i jakie ma zalety oraz zastosowanie.

System roll up – co to jest?

Systemy roll up są popularne wśród firm, które chcą w efektywny sposób promować swoje produkty lub usługi w miejscach publicznych, jeśli jest potrzeba przyciągnięcia uwagi klientów lub uczestników wydarzenia. To tradycyjna forma reklamy, która ma wiele zalet.

Przede wszystkim prezentuje graficzny materiał, na którym znajdują się treści reklamowe lub informacyjne. Może to być plakat, baner, grafika lub tekst, które są wydrukowane na trwałym materiale, często na tkaninie lub specjalnym materiale do wykorzystania w systemach roll up. Znaczenie ma przede wszystkim jakość jego wykonania – wybierz model dopasowany do indywidualnych potrzeb.

Zalety systemu roll up

Mobilność. System roll up jest przenośny i łatwy w przenoszeniu i transporcie. Można go złożyć i zabrać w dowolne miejsce, co sprawia, że jest idealny do wykorzystania na różnych wydarzeniach. To bardzo funkcjonalne rozwiązanie, proste w użytkowaniu oraz w transporcie.

Łatwość montażu. Składanie i rozkładanie systemu roll up jest proste i szybkie, nie wymaga specjalistycznego sprzętu ani umiejętności. Wybieraj stabilne i trwałe systemy roll up, które nie będą potrzebować podpory ani mocowań dodatkowych. Dzięki temu będzie można je postawić w każdym miejscu.

Wielokrotne użycie. Plakat można łatwo wymieniać, co pozwala na wielokrotne wykorzystanie tego samego systemu roll up dla różnych kampanii reklamowych lub promocyjnych. Wytrzymały roll up posłuży co najmniej kilka razy. Dwustronny roll up umożliwia prezentację treści czy grafiki na dwóch planszach, co sprawia, że jest bardzo praktyczny.

Szerokie zastosowanie. Stojak reklamowy sprawdzi się na eventach i targach. Może stać w pobliżu wejścia do sklepu, lokalu czy budynku albo sali. Sprawdzi się też w rogu pomieszczenia. Niezależnie od miejsca będzie przyciągał wzrok zainteresowanych czy uczestników wydarzenia.

Bezpieczeństwo. Roll up reklamowy to specjalny stojak, który składa się z listwy, wysięgnika i planszy, którą można schować do kasety wyposażonej w system rolujący. Pozwala na złożenie reklamy i zabezpieczenie jej przed zniszczeniem, co pozwoli ją ponownie wykorzystać.

Atrakcyjność wizualna. System roll up jest atrakcyjny wizualnie i pozwala na wyeksponowanie ważnych treści reklamowych lub informacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć × trzy =

Wcześniejszy wpis: Dziecięce uśmiechy dzięki pomocy charytatywnej: jak organizacje wspierają najmłodszych?
Następny wpis: Czym kierować się przy wyborze wygodnej i praktycznej kurtki przejściowej dla dziecka?